BDO Nordvest søker revisorer

Søknadsfrist: 14. april

Er du vår nye kollega? Vi søker deg som vil bli en del av vårt kompetansemiljø i NordVest!

Vi søker etter flere dyktige og engasjerte revisorer som skal bidra med å styrke og videreutvikle våre kontorer i Ålesund, Ulsteinvik, Førde/Årdal og Måløy. Hos oss får du gode karrieremuligheter, enten du er nyutdannet eller har noen års erfaring. BDO er en av de største aktørene i bransjen både regionalt og nasjonalt. Vi bryr oss om kundene våre, og ønsker å være tett på det lokale næringslivet og kjenne kundens utfordringer. Det gjør vi ved å gi verdifulle råd og tilbakemeldinger som effektiviserer og forbedrer hverdagen. Og vi gjør det ved å ha dyktige og motiverte medarbeidere.

Som revisor i BDO kan du forvente deg en allsidig hverdag, der du vil jobbe med en rekke bransjer og virksomheter. For å lykkes i rollen, må du være nysgjerrig på hvordan du kan være en rådgiver som hjelper kunden til å lykkes med å nå sine mål. BDO er et selskap i sterk vekst, med mange muligheter til å sette gode ideer ut i livet. Hos oss får du både påvirke, lære og utvikle deg. Fremfor alt blir du del av et fellesskap som er preget av ekte engasjement og høy kompetanse.

Arbeidsoppgaver og ansvarsområder

  • Bratt læringskurve hvor du vil få innsyn og en forståelse for regnskap som er unik.
  • Direkte kontakt med revisjonskundenes ledelse som vil gi et unikt innblikk i de ulike bransjene.
  • Tett på: Vær en del av laget som hjelper næringslivet til å lykkes.
  • Variert arbeidshverdag med store utviklingsmuligheter.

Dine ansvarsområder og stillingstittel vil tilpasses etter om hvor lang erfaring du har.

Vi ser for oss at du:

  • har bachelor eller master i økonomi og/eller MRR.
  • er nyutdannet eller har erfaring fra revisjon/regnskap eller annen relevant økonomierfaring.
  • har IT-kunnskaper og interesse for å utnytte tekniske løsninger.
  • har analytiske evner.
  • har god muntlig og skriftlig fremstillingsevne i norsk.

Hvem er du?

Vi tror på takhøyde for forskjeller og at mangfold gjør oss til bedre rådgivere for kundene våre. For å lykkes i BDO tror vi at du huker av på noen av følgende kvalifikasjoner og egenskaper:

Vi ser etter deg som er “glad i mennesker”, som motiveres av rådgiverrollen og utstrakt kundekontakt. Vi tror du er nysgjerrig og opptatt av å utnytte teknologi, og at du ønsker å arbeide og bidra i et fremtidsrettet rådgivnings- og revisjonsselskap. Som person har du høy integritet, du evner å strukturere arbeidshverdagen din og prioritere oppgaver. Du er også opptatt av å utvikle deg selv og de rundt deg. Faget vårt og rammebetingelsene vi opererer i endrer seg hver eneste dag. Det gjør at vi hele tiden må forbedre oss, ta initiativ til å være åpne for nytenkning, nye løsninger og nye måter å jobbe på.

Hva kan vi tilby deg?

Vi har spurt våre kollegaer om hva som er det beste med å jobbe i BDO:

  • Et skikkelig bra arbeidsmiljø. Vi spiller hverandre gode og har det gøy sammen på jobb. Det finnes ulike sosiale arenaer å være med på.
  • Hver dag er ulik. Hos oss får du du jobbe med små og store kunder. Du vil kunne dypdykke ned i ulike bransjer og problemstillinger, både tverrfaglig og selvstendig. Vi lover deg en variert arbeidshverdag!
  • Fleksibiliteten. Vi tror at du best selv styrer arbeidsdagen og hvor du utfører den. Dette tilrettelegger vi for som en hybrid arbeidsplass med fleksitid.
  • Vi vil at du skal lykkes og nå dine mål. Derfor har vi fadderordninger, videreutdanningsprogrammer, tett lederoppfølging og en tydelig forfremmelsesprosess

I tillegg tilbyr vi kortere arbeidsdager fra juni til august og gunstige pensjons- og forsikringsordninger.

SØKNADSFRIST: 14. april 2024

Hvordan søker du?

Det gjør du enkelt ved å laste opp CV-en din i søknadsportalen vår. Vi går gjennom søknader fortløpende frem til fristen. Søk HER.